Rabu, Ogos 27, 2008

Terima kasih rakyat Permatang Pauh


"Ucapan setinggi-tinggi tahniah dan penghargaan buat seluruh penduduk dan pengundi P44 Permatang Pauh kerana telah memberi kemenangan besar buat Pakatan Rakyat dan membenarkan Datuk Seri Anwar Ibrahim melangkah ke Parlimen menerajui Pakatan Rakyat dan seterusnya mengambil alih Putrajaya, InsyaAllah..

Pengundi Permatang Pauh telah memberi sumbangan yang amat amat bermakna dan berharga buat seluruh rakyat Malaysia dan telah mencatat sejarah terulung negara dan tidak mungkin dapat dilupakan oleh seluruh rakyat Malaysia..

Kemenangan DSAI adalah dengan kiraan undi menarik yakni majoriti undi yang memihak DSAI adalah melebihi sedikit sahaja berbanding Arif Shah iaitu 15671(majoriti sahaja, jumlah 31195!) manakala 15524 untuk BN.. perbezaan undi lebih 147 sahaja

Ini merupakan permulaan ke arah Malaysia yang lebih baik dan cemerlang.. Lebih banyak ujian demi ujian getir yang bakal dihadapi oleh pendokong dan penyokong Pakatan Rakyat selepas ini.. Jadikan kemenangan ini sebagai satu semangat baru untuk terus berusaha untuk menentang kezaliman dan kejahatan demi kesejahteraan ummah sejagat..

Salam Reformasi... HARAPAN BARU UNTUK MALAYSIA... TAKBIR!!! ALLAHUAKBAR!!!REFOMASI!!!"

Tiada ulasan: